Youmag.gr
Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στη δημοφιλέστερη online πλατφόρμα διανομής βίντεο-περιεχομένου. Περισσότεροι από έξι εκατομμύρια χρήστες από την Ελλάδα συνδέονται στο...

Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στη δημοφιλέστερη online πλατφόρμα διανομής βίντεο-περιεχομένου.

Περισσότεροι από έξι εκατομμύρια χρήστες από την Ελλάδα συνδέονται στο YouTube, με περισσότερους από τους μισούς (53%) να μοιράζονται συστηματικά συνδέσμους της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας προβολής και ανταλλαγής βίντεο.

Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στο YouTube και κάθε μήνα δέχεται περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς χρήστες. Δίχως ίχνος υπερβολής, το YouTube έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε, δημιουργούμε και αλληλεπιδρούμε μέσω βίντεο, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο να εξελίσσουν το πάθος τους και να το μοιράζονται με μια κοινότητα ιδιαίτερα δραστήρια που συνεχώς διευρύνεται.

Εξάλλου, βάσει στοιχείων της Google, οι χρήστες από την Ελλάδα χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και για επικοινωνία-διασύνδεση (65%).

Με στόχο να διερευνήσει σε ποιο βαθμό το YouTube έχει συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι εμπορικές φίρμες αλληλεπιδρούν με το κοινό τους και να παρουσιάσει επιτυχημένα case studies, η Google συναντήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, με περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρείες, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες τη δημοφιλέστερης online πλατφόρμας διανομής βίντεο-περιεχομένου.

“Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το βίντεο, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες», σχολίασε ο Στέφανος Λουκάκος, country manager της Google Ελλάς.

Το διαβάσαμε στο www.ilialive.gr

 

No comments so far.

Be first to leave comment below.